Με ιδιαίτερη χαρά οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης επισκέφθηκαν τη Σχολή Μηχανικών στο Λουτράκι, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης- Φροντίζω το Περιβάλλον» και του θεματικού άξονα «Κλιματική Αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές».
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικές και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες δράσεις. Με μεγάλο ενθουσιασμό συμμετείχαν σε αναρρίχηση στον πύργο εκπαίδευσης, έμαθαν βασικές τεχνικές χρήσης σχοινιών, γνώρισαν τον τρόπο οργάνωσης κατασκηνωτικού χώρου και ενημερώθηκαν για τον εξοπλισμό και τα μέσα που χρησιμοποιούνται σε αποστολές υποστήριξης και αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών. Μέσα από τις δράσεις αυτές, οι μαθητές καλλιέργησαν δεξιότητες επιβίωσης, συνεργασίας, υπευθυνότητας και αλληλοβοήθειας, ενώ παράλληλα συνειδητοποίησαν τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και της ενεργού συμμετοχής του πολίτη σε καταστάσεις ανάγκης.
Η επίσκεψη αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία γνώσης, δράσης και ψυχαγωγίας για όλους τους μαθητές μας!
